piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

duminică, august 10, 2008

Caldura mare

e vacanta/ concediu...am de invatat(citit) vreo 10 carti...interesante, daca nu ar fi obligatorii...nu am chef...am chef de filme....am vazut vreo 20 de filme in 3 zile...maraton...e naspa cand ai libertate si nu stii ce sa faci cu ea. pana crestem, ne luptam cu lumea intreaga, suntem neintelesi, suntem unici, suntem in razboi cu umanitatea si cu noi insine...crestem, castigam din ce in ce mai multa libertate( lumea incepe sa ne auda si sa ne asculte, avem banii proprii, avem casa noastra, avem timp liber in care nu intervine mama sau tata cu vreo obligatie, avem voie sa dormim cat de mult vrem dimineata)...si totusi cand nu mai e nimeni cu care sa luptam, cand se pare ca am castigat lupta, tocmai atunci ne procopsim cu ceva amar...maturitatea...suntem liberi sa ne supunem constiintei noastre...nimeni nu ne obliga la nimic, dar noi, ne tradam pe noi insine...noi ne obligam....tradatorul suprem: tu insuti!...si uite-asa devenim parintii pe care noi i-am refuzat, devenim oamenii pe care i-am considerat depasiti. ce facem?...crestem..refuzam sa crestem si iar crestem! dureroasa ironie!

0 comentarii:

 

ZED