piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, august 21, 2008

Ce masochism!

Vi s-a intamplat vreodata sa simtiti si o placere intensa si durere in acelasi timp? Vreau sa intelegeti ca ma refer exclusiv la planul psihologic, spiritual sau oricum doriti sa-l numiti, si exclud partea de sexualitate.

Uneori simti ca esti fericit. Asa cum intelegi tu fericirea, esti fericit. Si totusi... treci cu vederea si iei o atitudine contrara fericirii tale. Nonetica? Imorala? Indecenta? Bizara? Ceva care rupe cursul moale al vietii. Sau poate cursul intens. Oricum, dar rupe, sparge momentul. Stii ca gresesti si in acelasi timp te simti extraordinar, adrenalina creste, placerea emotionala vibreaza, timpul ingheata. Secundele trec, iar tu realizezi ca doare! Ca poti sa plangi, ca esti vinovat, ca poti sa le ai pe toate, dar ca totul te seaca de energie si de sentimente.

Creez pretexte? antecedente? caut atentie? nu stiu...Adevarul se afla in cuvinte simple. Priviti mai sus! Acolo nu este adevar!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Incep cu un off-topic : Daca nu-s indiscret, imi puteti spune la ce liceu/scoala generala activati ca profesoara ? Sunt doar curios... :)

Sa-mi spun si eu o mica parere : Consider ca starile de fericire prin care trecem, intotdeauna aduc inevitabil si ceva negativ. Parca exista Ceva anume care nu vrea sa fim fericiti pe deplin. Si ma enerveaza acel Ceva... :|

Ati exprimat in scris o stare proprie, deci, e vorba de ceva ce numai dvs puteti intelege in totalitate. Nu vreau sa interpretez prea mult, ca o sa gresesc... Anyway, eu consider ca adevarul nu poate fi dat de cuvinte, ci de ce este in "spatele" lor.

Docica spunea...

nu-mi spune d-voastra.(mai ale ca am doar 25 de ani) sunt: tu! profa la LPS, liceu.(am o clasa de "golani", care mi-s ff. dragi)

merci pentru comentariu; chiar ai inteles ce am afirmat acolo.

 

ZED