piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

luni, septembrie 08, 2008

ADI...(3)

Cand o viata se termina, iar omul este invarsta, e natural. Dar cand e copil sau matur, te intrebi de ce "moartea nu alege"?!

* la nici un an dupa moartea finutei parintilor mei, ieri, a murit si mama ei...femeie destul de tanara, zic eu...au ramas 4 copii in urma... stiu ca se spune "de morti numai de bine", dar cand ma gandesc la femeia asta nu pot sa-mi amintesc nimic negativ...tot timpul blanda, cu zambetul pe buze, puternica, inteligenta, cu o voce de aur...ce sa mai zic? sigur avea si ea defectele ei, dar eu asa am cunoscut-o! Deci: am un dinte impotriva mortii care nu alege! sau poate alege!

azi sunt mai scurta...doar ca nu vreau sa accept ca omul mai si moare!

0 comentarii:

 

ZED