piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, septembrie 18, 2008

ADI 4

*Ipocriziei! Doamne, ce nu suport IPOCRIZIA!!! Chiar ma scarbesc oamenii ipocriti. Azi, tocmai dadeam o "a doua sansa" unei persoane despre care banuiam ca e ipocrita. Mi-am zis: poate nu o cunosc indeajuns, poate am interpretat eu gresit...in fine. Incercam sa am incredere, sa vad daca se comporta cum afirma. Si nu trec 5 minute ca se si intampla un lucru care ii arata din nou fata ascunsa....

... sa mai ai incredere in oameni!!!

* Tabuurilor de orice fel!!! Nu mi-e rusine de mine, de pasiunile mele, de curiozitatea mea. Mi se pare anormal sa existe ceva TABU! Unde se afla un tabu, este de fapt un complex! E poate o dovada de lasitate. Un exemplu ar fi sexul. Toti sunt curiosi, toti zambesc pe sub mustati, dar pentru majoritatea sexul ramane un tabu! De ce? Revenim la puritanism? Cine formeaza principiile noastre? Ce este si ce nu este tabu in sex? Pana unde suntem liberi si de unde incepe limita? granita?

... tabuurile sexuale sunt senzatii/sentimente/atitudini refulate in subconstient!

* Prostiei! Am mai scris despre prostie ... si am impresia ca voi scrie in fiecare articol ADI. pentru ca zilnic ma izbesc de forme diferite ale ei. Azi, prostia inseamna ras exploziv, zgomotos-tipator, intr-un cadru nepotrivit. Poate ca nu rasul in sine e consecinta, ci faptul ca persoana care are o astfel de atitudine pana si in momentul in care i se explica greseala tot se uita ca boul si continua. Repercusiunea dureroasa a prostiei nu este in acest caz rasul, ci totala imbecilitate de care da dovada individul, cu alte cuvinte atitudine lui sustinuta in mod constant.

... eu rad mult si sanatos...dar nu as rade nicicand "ca prostul"!

1 comentarii:

ClaudelGFX spunea...

limita aia... nu tine neaparat de tine...

 

ZED