piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

vineri, septembrie 12, 2008

ZU...o reclama controversata

Urmarindu-l pe Mircea Badea, am vazut tricoul ala personalizat cu ZU! Pe moment chiar am crezut ca nu stie ce e ZU si ca-l enerveaza...uneori media ne poate manipula foarte usor. De asta nu sunt de acord cu cei care ridica in slavi sau trantesc pe vreo asa-zisa vedeta! Oamenii nu sunt foarte buni sau foarte prosti!

Revenind la ZU! Zu este un radio...un radio cu o reclama foarte inteligenta. Nu pentru ca ar atrage, ci pentru ca te face atent! (uite! si eu scriu acum despre ea) Sunt cei care zic ca nu le pasa...dar zic! Sunt cei curiosi, cei pe care reclama ii enerveaza si cei care (ca mine) chiar daca nu sunt foarte interesati de ea, duc mai departe scopul acesteia: intrigarea oamenilor si mediatizarea acestui Zu (radio).

Am aflat ca si Mircea Badea va avea o emisiune acolo...buuuun! Atunci, el care "pozeaza" in omul care e sictirit de Romania, omul demn si original, de ce face anti-reclama si se preface ca nu stie ce e ZU?! Pentru bani, desigur!....Macar Razvan si Dani joaca mai corect!!! (cei care i-au vazut azi stiu la ce ma refer!)

PS: m-am abonat la blogul lui Mihai Bendeac, de la Mondenii...interesant blog!

0 comentarii:

 

ZED