piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

vineri, octombrie 10, 2008

Bancurile zilei

  • Sotul tocmai termina de citit "Barbatul casei", o carte care ii invata pe barbati cum sa se impuna in relatia cu sotia. Vine direct la nevasta-sa si proptindu-se in fata ei, zice:
    - De acum inainte sa-ti intre in cap ca eu sunt barbatul in casa asta si cuvintul meu e lege!!! Ai inteles??? Asa. Acum vreau sa-mi prepari cina, sa ma servesti, dupa care vreau ceva la desert. Dupa ce mananc, te duci sa-mi pregatesti baia, ca sa ma relaxez. Si dupa baie, ghici cine ma imbraca si imi face freza!!??
    Nevasta zice:
    - Cei de la pompe funebre...
  • Bea suc de portocale! Sucul de portocale inseamna sanatate! Sanatatea inseamna sport! Sportul inseamna viata! Viata inseamna bani! Banii inseamna femei! Femeile inseamna sex! Sexul inseamna posibil si S.I.D.A! S.I.D.A inseamna moarte! Vrei sa mori? Nu mai bea SUC DE PORTOCALE! Mai bine bea O BERE!
  • Oameni = Mincare + Somn + Joaca + Munca.
    Porci = Mincare + Somn.
    Inlocuim factorii si obtinem:
    Oameni = Porci + Joaca + Munca.
    Acum, scadem joaca din ambii factori:
    Oameni - Joaca = Porci + Munca.
    Concluzie: Oamenii care nu inteleg cum sa se joace sunt niste porci care stiu doar sa munceasca.

0 comentarii:

 

ZED