piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

marți, octombrie 14, 2008

De ce Galatiul e frumos numai in poze?

  Intrebarea de mai sus mi-a adresat-o un copil de clasa a VII-a. Eram la V. A. Urechia cu el si am descoperit un album tras in "piele" cu foi lucioase si fotografii superbe din Galatiul nostru. 

  Interesant, mi-am spus! Intr-un fel are dreptate ... Galatiul pare frumos doar in poze! Dar mi-am amintit ce am simtit cand am alergat pe faleza. Intr-adevar, Galatiul e murdar, cladirile vechi sunt ori in paragina, ori renovate, dar deja cu graff-uri pe ele! Locuri verzi? putine si murdare... in fine, cei care duc orasul asta intr-o stare deplorabila suntem tot noi, oamenii de aici... unii mai mult, altii mai putin contribuim in rau sau in bine cu ceva.

  Ca sunt poze lucrate in Photoshop, ca e un ochi de fotograf profesionist sau chiar un colt interesant din Galati, in afara imaginilor ne ramane sa vedem frumosul si in realitate, in viata orasului. 

  Off topic: La Ciao TV tocmai am auzit o faza geniala: Dezbracatu il intreba pe nu's care manelist invitat: Tu poti sa canti orice? si rock si opera si clasica? (referindu-se la faptul ca tiganu tocmai afirmase ca ei au o voce foarte buna si pot canta orice)... iar el a raspuns: Da... eu pot sa execut orice melodie! :)))))))))))))))))))))))))))))) sa mor de ras! chiar ca o executa!

 

1 comentarii:

Unknown spunea...

Asa este, asta am observat si eu de multe ori.. in poze arata altfel.. dar cand te duci la fatza locului sa iti pui mana pe ochi :P.

 

ZED