piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, octombrie 30, 2008

Parfumul... fara Patrick Süskind

  Intotdeauna am fost foarte sensibila la mirosuri. Atat de sensibila incat doar daca aud cuvinte semnificante ale unor imagini olfactive deja am senzatia respectivului miros. 

   Ma atrage mirosul universului (scris asa, cu u mic). Uneori prefer parfumurile tari. Imi spun mai multe despre situatia in care ma aflu, decat orice mesaj verbal. Alteori, senzatiile suave ma tenteaza, iar alteori mirosurile fresh, energizante, determina in mine o pofta nebuna de orice si mai ales de ras. Imi place sa traiesc si nu mi-e teama sa comunic si altfel decat prin cuvinte.

  Ma fascineaza parfumul. Miros: cartile, frunzele, palmele, parul, dopuri de sticle de parfum, tablourile  (mai ales alea proaspete), linia gatului, orasul, Dunarea, produsele de patiserie, cartofii pai, vinul (mai ales alb si sec), pixurile cu pasta parfumata, marea, scoarta de brad(sau orice copac), oamenii, puii de gaina, pisica mea (de altfel, toate pisicile), sapunul, painea mucegaita, hainele ude, pe mine!

   Parfumul care ma reprezinta? Cool Water de la Davidoff.... Altele:

  • Jicky -- Guerlain
  • Quelques Fleurs -- Houbigant
  • Pleasures -- Estee Lauder
  • Coriandre -- Jean Cuturier
  • Giorgio B. Hills -- Giorgio B. Hills
  • Red Door -- Elizabeth Arden
  • Diva -- Ungaro

  Ma incanta uneori sa asociez parfumul/ mirosul cu anotimpul sau/ si cu muzica. Imi plac parfumurile fresh vara si orientale, iarna. Lemnoasele, tot anul. Amestec mirosurile cu tot ce comunic si mi se comunica. Invat oamenii (adica ii inteleg) completand puzzel-ul lor cu piesele "mirositoare". 

 Traiesc asa, uneori fara sa realizez ce importanta deosebita are acest lucru pentru mine.

0 comentarii:

 

ZED