piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

marți, octombrie 21, 2008

Poze vechi

  Ma uitam prin folderele cu poze mai vechi... ma gandeam la oamenii pe care i-am cunoscut si in care am crezut. Nu stiu daca pot numara pe degetele de la o mana oamenii cu adevarat sinceri. Acum ma intreb: de ce ne e frica de adevar? Oare chiar atat de viciosi sa fim incat adevarul sa ne provoace mai mult rau decat bine?! Oare chiar atat de mult iubim puterea si faptul ca aceasta ne permite sa ne jucam cu vietile celorlalti? Eu nu ma exclud, doar ma intreb... Cu toate ca stiam ca "nu-i bine sa zici tot, sa spui tot adevarul", niciodata nu am priceput de ce, mereu m-am revoltat gandind ca mi-s urati oamenii ipocriti (nu ca acum nu mi-ar fi, ba din plin!)! Totusi am inceput sa cred ca e mai bine sa minti uneori.

   In legatura cu pozele, mi-am amintit de un lucru pe care-l faceam mai des si pe care l-am uitat... adica sa desenez una, alta ;) Uitati aici:



  

2 comentarii:

Judokan spunea...

Si-a tatuat numele persoanei iubite?? :))) "Iona" =))) i'm joking!!

Docica spunea...

:)) Eu am scris pe mana ei numele meu ;) SIMONA

 

ZED