piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, noiembrie 06, 2008

Ceata

Vremea asta de toamna tarzie parca mi-a iesit direct din suflet... si m-a lasat goala... ce inseamna sa fiu om?...uneori nici cuvintele nu mai au rost. Dezamagirea e atat de mare ca acopera ca o mlastina totul. Sunt in tinutul mlastinos de langa Mordor... iar chipurile din fundul apei ma atrag ca un magnet viu.
Eu nu am dreptul sa zic nimic... dar nu ma pot abtine:

Vei plânge mult ori vei zâmbi?

Eu
nu mă căiesc,
c-am adunat în suflet şi noroi-
dar mă gândesc la tine.
Cu gheare de lumină
o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul,
că sufletul mi-aşa curat,
cum gândul tău il vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.
Vei plânge mult atunci ori vei ierta?
Vei plânge mult ori vei zâmbi
de razele acelei dimineţi,
în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă:
"Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?"


(L. Blaga)

0 comentarii:

 

ZED