piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, noiembrie 13, 2008

Despre Tim Burton... si despre menta...


         Tocmai am revazut Nightmare Before Christmas. Am ras o ciocolata cu menta....si nici nu am realizat cand... :D... si m-am certat si cu matza mea, Cocaina... auzi, dom'le! sa-si permita ea sa ma deranjeze si sa ma muste in timpul filmului! Nesimtire mateasca (pisiceasca), ce mai!

        Vara asta am fost pe la Paris... si nu am rezistat sa nu redevin copil in Disneyland. Logic, mi-am amintit si de genialul Tim Burton. Chiar am cumparat o pereche de slapi cu Jack Skellington! Nu stiu care dintre filmele lui ma atrage cel mai mult... le iubesc pe toate si de fiecare data cand revad cate unul mai descopar ceva. Ador Corpse Bride...Asta inseamna arta adevarata! Pe ultimul inca nu l-am vazut ( SWEENEY TODD )... dar o sa fac eu rost de el! Apropo, daca stie cineva cum sa-l gasesc (exceptie sa-l cumpar!) poate-mi zice si mie! 

     Cine doreste sa afle mai multe despre Tim poate sa traga cu ochiul aici:

  http://www.timburtoncollective.com/movies.html

    Spuneam de menta...da, si de ciocolata...dar eu tot la menta ma gandesc. Ador menta! Verde, goala, direct de pe camp (deal sau gradina...sau ghiveci, ca eu o cresc in balcon, intr-un ghiveci :D )... in ceai, in sosuri, in mancare (daca nu stiati e un condiment foarte gustos), in salate, in dulciuri si sucuri....peste tot... ador menta!

 

 

  

0 comentarii:

 

ZED