piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

duminică, noiembrie 09, 2008

Doua trupe

Azi mi-am amintit de doua trupe foarte diferite, dar interesante in industria muzicala romaneasca. Ce vreti, TV la ora 7 dimineata!
Animal X si un clip vazut a doua oara....... Nisip purtat de vant. Prima data cand i-am vazut (tot intr-o dimineata) mi s-au parut slabi. Ideea clipului mi-a amintit de Linkin Park. Sunetul... cam minimal! Clipul salveaza piesa, desi fumat! Azi i-am revazut. Am ascultat versurile si muzica. Parca am trait o alta piesa! Baietii evolueaza (cu toate ca prefer net "Baieti derbedei"... mai rave, mai pe gustul meu) si sunetul e chiar foarte bun.


A doua trupa, Firma! Ei imi plac foarte mult. Pacat ca publicul din Romania nu intelege sau nu gusta genul de sunete pe care ei le promoveaza. Cautam mai mult comercialul. Mi-a fost ciuda sa aud ca pregatesc un album exclusiv pentru publicul strain. In fine... muzica buna! Deci ascultati!

2 comentarii:

Anca G. spunea...

Bun. În primul rând, shame on me! Acum câteva zile când ţi-am citit ultima dată blogul nu m-am uitat decât în partea de sus. Bineînţeles că am ratat articolul ăsta. În al doilea rând m-ă b-u-c-u-r n-e-s-p-u-s de mult că mai există cineva care ascultă Firma. După Viţa de Vie, Firma este trupa mea preferată din România.
Când s-a lansat "La Orbire", toată lumea mi-a spus că-s nebună că-i pot asculta. Prima dată n-am înteţes de ce. Apoi mi-am dat seama că la ora aceea "muzică" însemna Andre. "Exit" a suferit aceleaşi critici. Eu tot "nebună" am rămas.
În aceste condiţii, mă bucur să fiu nebună...

Docica spunea...

Mi se pare normal sa apreciezi o trupa ca Firma... una e sa fii "rocker" teribilist care asculta pentru a se da mare in gasca, a fi la moda sau pentru ca asa pricepi "tu" sa fii revoltat, si alta este sa asculti si sa intelegi muzica buna! Din ce am vazut pe blogul tau, sincer, ma asteptam sa-ti placa Firma....
Cred ca oricat am refuza "noi" sa apreciem arta, ea exista si in afara noastra. Valoarea ei este intrinseca... si atunci?! "La orbire" cu oamenii care se dau ascultatori de muzica buna doar din mofturi (a se citi fite!) !

 

ZED