piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

vineri, noiembrie 28, 2008

Valuri

  Cand merg pe strada grabita spre orice sau oricine, cand ma plimb, cand sunt la serviciu, cand sunt oriunde in afara scaunului din fata compului am o mie de idei, o mie de dorinte, o mie de necazuri. Si vreau sa scriu, vreau sa impartasesc, vreau sa refulez! Dar ajung acasa, deschid compul si intru pe blog. Pagina asta alba imi invadeaza mintea. Deodata nu mai am nimic de spus. Tot ce a fost a disparut... Ce ma fac?! Marea isi trimite valurile sa ma ude si apoi si le ia, geloasa, inapoi. Eu raman uda, fara apa! Si mi-e sete!

 Voiam sa scriu: Prostia de azi: inseamna rautate gratuita!

 Voiam sa scriu: Oricat de mult m-ati supara, va iert, caci va iubesc!

 Voiam sa scriu: Un baiat dur a facut un gest sensibil.... ce inseamna timiditatea !

 Voiam sa scriu: Lucrurile se pot rezolva pasnic. O usa sta inchisa si daca o atingi fin, nu doar daca o trantesti! ( vorbesc la modul concret, despre o usa care nu se inchidea si o tot tranteau si m-am dus, am tras-o incet si asa a ramas..... dar am vrut sa si simbolizez prin exemplul asta).

 Voiam sa scriu: ........... mai bine lasa!

 Uneori e bine doar sa simti... sa traiesti!

0 comentarii:

 

ZED