piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, decembrie 25, 2008

Pe acasa

    Mie nu-mi place iarna. De obicei prefer iarna fara zapada. Si ochii mei adora peisajele albe, feeria zapezii, dar una e sa admir frumusetea troienelor si alta e sa traiesc printre ele. Stiu ca nu e "normal", dar si asa nu suport iarna, daca mai si ninge, mai tare simt ca ma sufoc. Vreau soare, strazi uscate si eventual 40 de grade Celsius!

    Craciunul la Galati... e de asteptat sa avem micro-climat... afirm ca nu mai suport comercialul, ca m-am saturat de vesnicile mese de obezi, de cumparaturi si aglomeratie, dar uite ca si eu ader la masa de oi! Totusi incerc sa ma ponderez. As cauta un film pe net... mi-e teama ca o sa ma opresc tot la un horror! Colinde... pana si de Hrusca mi s-a acrit! As sterge chitara de praf, dar mi s-a rupt o coarda si mi-e sila sa-mi cumpar alta! Cocaina s-a facut covrig si toarce... ce-i pasa unei matze de viscolul din sufletul meu? Incep sa plagiez, penibil, fato!, Eminescu nici macar nu-ti place atat de mult! 

  Ce faceti voi de Craciun? Majoritatea au cate-o petrecere: in oras, la cineva acasa... oriunde... Nu am chef sa dansez sau sa socializez! Altii ies la o plimbare ... orasul e gri... n-am chef de el! La munte? Nuuuu... vreau acasa, ACASA... si asta si fac... de fapt ce fac? Stau la comp si scriu pe blog. In jurul meu e pace... EL doarme, Coca toarce si ea... pe fundal se aude in engleza un documentar... miroase fin a brad. Ce vreau eu? Uneori astept prea mult... uneori simt ca alerg dupa ceva nedeslusit. Mi-e atat de dor de ceva si nu stiu ce anume.

 Craciun fericit!

 

2 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

la multi ani!

Docica spunea...

multumesc... si tie la fel...

 

ZED