piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

marți, februarie 10, 2009

Despre nimicuri

  Mi se intampla ceva ciudat. Soarele straluceste din ce in ce mai des, iar eu raman la fel de bosumflata, inchisa in sine, greu de multumit. De obicei starea mea interioara era legata cu un virtual cordon ombilical de soare. Daca vremea era intunecata, eu eram la fel... daca afara totul stralucea, aveam o energie si o buna-dispozitie contagioasa.  

 Dar ceva s-a schimbat. Sunt anumite perioade in viata omului cand evoluam mental. Altfel intelege viata un copil de 6-7 ani, altfel cel de 9 si altfel cel de 12 ani. Castigam in abstract si pierdem din concret. Crestem in algoritm si scadem in intuitie. Am senzatia ca imbatranesc. Nu-i neplacut, e doar neasteptat... sunt sentimente pe care nu le cunosc si pe care nu le doresc. Nu asociez momentul pe care tocmai il traiesc cu vremea si soarele, spun doar ca ma simt mai obosita, mai detasata, mai rece.

 Eu nu stiu sa ma plictisesc. Am incercat si chiar mi-a reusit de vreo doua ori, dar in general nu-mi iese. De ce? Pai intotdeauna exista ceva prin care sa-mi umplu timpul: citesc, scriu, desenez, vad filme, ma plimb, patinez, ma dau cu rolele, joc biliard, merg la meciuri de handbal, fotbal, volei, ies cu pisica prin fata blocului, dansez, vorbesc pe mess, alerg, plec in excursii-fulger neorganizate, merg la cenaclu, fotografiez, particip la concursuri... si multe altele...

 Momentan am foarte multa treaba pentru serviciu. E inceput de semestru si am de facut o groaza de documente... iar eu ce fac? Scriu pe blog, scarpin pisica pe sub urechi si ascult Mozart si Bach... Cine spune ca nu poti sa faci ce-ti doresti? Trebuie doar sa ai curajul sa alegi... si mai ales sa-ti asumi consecintele. Cine afirma ca e obligat sa faca un lucru, nu stie ce vorbeste. Singurul care te obliga esti tu insuti. Restul sunt doar amanunte.

 Tocmai mi s-a intamplat ceva revoltator! Cocaina a decazut in ochii mei! GATA! Am degradat-o la pisica hoata si vulgara! Cat timp eu tastam de zor, mincinoasa a sarit pe masa si si-a bagat botul alb in cana mea cu lapte cald! Bausem doar vreo doua guri si acum singura solutie este sa-i torn laptele in castronelul ei... Se auzea lipaind... intorc capul si ce sa vezi? Hoata isi ridica ochii mari si rotunzi si se linge pe bot! Ei, lasa, cucoana, nu mai servesti tu pliculetul cu pui in aspic maine! Macar daca il bea pe tot... dar a lipait de vreo doua ori si apoi si-a asezat coada pufoasa pe calorifer. Leneso! Ne rafuim noi doua cand te trezesti!

 gata... va las... ca deja mi-au pierit toate ideile... poate maine va ploua (eu sper sa ploua, nu ma injurati!)

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna! miuzca ta este gata. da-mi o adresa de mail pe care sa ti-o trimit.

Anonim spunea...

buna! miuzca ta a fost urcata pe miuzca punct blogspot punct com. te asteapta sa o inviti la tine pe blog.

 

ZED