piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, februarie 14, 2009

Ultimul Harry Potter

    In sfarsit am reusit sa termin de citit seria Harry Potter. Pe ultimul volum l-am citit in 2 zile (timp in care am fost si la serviciu si m-am ocupat si cu ate nimicuri). 

  De ce oare creeaza romanul acesta tensiunea si tristetea asta ciudata dupa ce-l termini de citit? Am senzatia ca nu ma mai satisface nimic... m-am apucat sa citesc altceva, dar nimic numai este destul de bun, nimic nu se compara cu ultimul Harry Potter.... Eu sunt constienta ca exista carti mai bune, nu doar constienta, ci si sigura, caci pe unele dintre ele le-am citit( de exemplu Stapanul Inelelor), dar imediat dupa ce am finalizat cartea am ramas cu gustul asta melancolic. Intr-adevar, talentata scriitoare! Harry e un altul si totusi acelasi. Actiunea nu se mai desfasoara la scoala, dar elevii de la Hogwarts sunt si ei prezenti. Finalul e imprevizibil si chiar daca are happy end, satisfacator. Dintre toate, singurul lucru pe care l-am prevazut a fost destinul lui Plesneala... cumva, am simtit de la inceput rolul lui Plesneala in poveste.

 Frumos.... frumos....poate ca totusi va fi o continuare a romanului cu o alta serie. Ceva in genul Sillmarion pentru Lord of the rings

0 comentarii:

 

ZED