piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

luni, martie 16, 2009

Invitatie la masa

            Azi fac reclama gratuita... sambata am fost in oras cu familia. Pe undeva pe langa Liceul Metalurgic s-a deschis un restaurant-pizzerie. Se numeste D'Angelo si pare un local simplu, mai mult neobservat. Numai ca bucatarul este formidabil! Gateste excelent, iar atmosfera de acolo este foarte placuta. 

 

 

  

    S-au adus la masa diferite tipuri de platouri. Cum eu am mai incercat meniuri mexicane, chinezesti, indiene, am preferat de aceasta data sa aleg Ankara. Nu doar ca este delicios, ci cantitatile sunt asa de mari incat nu reusesti sa termini de unul singur un platou... doar daca te-ai hranit o saptamana doar cu apa!

  Totul este savuros ( stiu pentru ca am gustat si porcul wok si fructele de mare -- specialitatea bucatarului-- si puiul ...), inclusiv vinul. Vinul casei ne-a fost adus in clondire.

   La final, desi nu se afla in meniu, Vali, bucatarul, ne-a propus un desert special: ceva intre inghetata si frisca care ascundea pe ici pe colo pricomigdale si alune, totul stropit cu sirop de ciocolata... adevaratii gurmanzi nu vor regreta!... numai ca nu stiu cum se numeste nebunia aia.

   Inca o precizare: Platoul Targu Secuiesc este imens!... da' imens!..... asta cred ca voi alege data viitoare cand voi ajunge prin rai... aaa... pe la D'Angelo!

 P.S. Pofta buna!

0 comentarii:

 

ZED