piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

miercuri, aprilie 01, 2009

Despre nimicuri


         Erau niste vremuri in care chiar sarbatoream 1 Aprilie. Adica eu impreuna cu fratele meu faceam tot felul de trasnai naive. Privesc acum copilul de alta data... eu chiar credeam ca glumele noastre sunt crezute de ceilalti... radeam cu gura pana la urechi si incercam sa imaginez cat mai multe farse. Odata chiar am vrut sa gasesc la biblioteca o carte care sa contina asa, ca un index de glume si minciuni pentru 1 Aprilie... n-am gasit.... si-mi doaream asa de tare!

 Iar acum nu doar ca nu am incercat vreo gluma, ci chiar am sperat sa nu se trezeasca nimeni sa-mi faca vreo nefacuta... nu stiu de ce am devenit asa de serioasa. Poate ca inca nu e prea tarziu sa-mi pun masca si sa rad. Totusi...

1 comentarii:

Catalin Tecaru spunea...

Uuu...ti-ai facut blog...foarte tare. Mai da un buzz pe mess sa mai povestim. Saluta-l pe Radu din partea mea

 

ZED