piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

vineri, aprilie 03, 2009

Mi-e somn

        Cum sa-ti fie somn intr-o zi de vineri?! Inceput de sfarsit de saptamana.... si afara soare, soare mult! Si eu vreau sa dorm. Si ca sa pun capac la starea mea de astzai, tocmai am vazut The Reader. Intr-un fel imi pare rau ca l-am vazut. Imi vine sa plang si acum, dupa 20 de minute dupa ce am inchis filmul. Ar trebui sa existe o lege: 

     Art.1. Vinerea este interzis sa se vizioneze tragedii sau drame profunde.

     Art. 2. Incalcarea Articolului 1 se face doar cu o exceptie: prezenta in spatiul in care se vizioneaza filmul a cel putin 3 prieteni care sunt pusi pe caterinca.

 Ma duc sa ma culc.

0 comentarii:

 

ZED