piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

miercuri, aprilie 15, 2009

Prin Bergen

Azi am fost la acvariu. Am vazut printre altele, foci si pinguini.... si macrou viu! Eu care nu sunt bautoare de cafea, am inceput sa cumpar zilnic cate o cafea dintr-un loc numit Deli de Luca pentru ca pot sa o "prepar" cum vreau. Adica pun asa: cafea cu lapte + extra lapte + ciocolata alba + arome de: cocos, tiramisu, vanilie, amaretto, caramel sau multe altele (logic, nu combin prea multe)... de fapt ceea ce beau eu nu se mai poate numi cafea, ci un fel de sirop cu de toate. Apoi imi place de mor un sandwich special cu creveti, somon, caracatita, maioneza si salata.
Am mai descoperit aici un fel de magazin numit hobby in care se gasesc tot felul de nimicuri pe care le poti combina si crea cu ele lucruri unice (un fel de melange intre magazinul de 5 ron din Real, Galeria de arta, mercerie si librarie).
Hai sa pun si nite poze amestecate:
Asa se vede seara, pe la 9 jumate, de "acasa"... cum am zis, portocaliu:

Brygenul... adica niste case colorate care stau aplecate...

Fiordul

Peste fiord, in oras...


.......... promit ca pun mai multe poze data viitoare...

0 comentarii:

 

ZED