piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, mai 21, 2009

Ca pestele in apa

Incepe sa fie cald...sa fie fierbinte. Acum, pe 30 de grade, pot si eu sa respir. Desi e poluare, desi inca ninge cu fulgi de plop, desi in mijloacele de transport a inceput sa puta, totusi prefer canicula, temperaturii mai scazute de 15 grade.
Suntem pe ultima suta de metri... vine VACANTA! O groaza de lucruri imi trec prin minte, o multime de visuri, de idei, de probleme, de planuri. Combinatii si permutari... si cand ma gandesc ca uram matematica in liceu!
Azi, prima data dupa ani de zile, ma gandesc ca nu as vrea sa am un copil acum. Atat de mult mi-am dorit, am amanat, iar am vrut... iar acum simt din ce in ce mai mult ca suntem mult prea saraci si necivilizati...
Emotii... soarele asta imi da forta sa zambesc si sa ma cred in stare de orice. E drogul meu!
Vineri si sambata festival folk in Galati..... abia astept!

0 comentarii:

 

ZED