piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

miercuri, iunie 24, 2009

12 ore de somn

 Am fost la Bac. Luni am stat de la 8 dimineata, la 8 seara... dar nu a fost de ajuns. Seara am continuat "activitatea" pe mess.... si abia la 12 noaptea m-am culcat. Primul an in care pun atat de multe note de 10... aproape 100 de note. Copii destepti... nu credeam ca mai exista asa ceva. Logic, nu meritau toti, dar cand pustiul vine si-ti spune ca el si-a depus dosarul la Oxford sau orice enormitate de pe-afara, ce sa faci? te trezesti tu mai cu mot sa-i arati ca nu e bun la limba romana?... pai si ce-i trebuie lui analiza cronicarilor moldoveni?! Asa ca vorbind cu toata sinceritatea, de drag le-am pus 10... ca mai exista si oameni din astia.

 Ieri a mers mai usor... am terminat pe la ora 4. Iar la ora 17 eram ca un pisoi din ala adormit... am luat o carte in mana... cica sa citesc... da' de unde.... am deschis ochii abia azi dimineata la ora 5.45. Era lumina si nu am realizat ce zi este. Oricum, dupa 12 ore de somn, am senzatia ca este sambata. 

 Urmeaza scrisul, numai ca de data asta oboseala va fi si mai crunta. Ca voi avea doar hartii in fata, fara surpriza si dinamismul determinat de persoanele vii.

 Majoritatea parerilor despre Bac se impart in doua viziuni: ce simt elevii si ce reactie au profesorii la remuneratie si guvern..... NIMENI nu se intreaba ce simte un profesor in timpul Bac-ului, ce atitudine ia fata de oamenii de langa el: colegi, elevi, familie (caci in zilele astea esti cam invizibil in familie), prieteni... ce temeri are, ce amintiri etc. 

 Bine ca a trecut un hop! 

P. S.: felicitari pisoilor care au luat nota de trecere la romana oral! Bafta !

0 comentarii:

 

ZED