piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

vineri, iulie 31, 2009

Probleme

De vreo doua zile nu puteam sa accesez contul de gmail... cu alte cuvinte nu puteam sa intru in blog si nici macar sa comentez pe alte bloguri care-mi cereau contul. Problema nu era la google, ci la broserul meu...stiu, stiu, Opera e un broser prost, care acum nu-mi mai permite nici macar sa intru in propriul cont (momentan folosesc explorer), dar stiti ce?! tot la Opera raman.


In alta ordine de idei... citeam niste bancuri la care am ras cu lacrimi. Astea sunt:

  • O fetita se duce la un magazin de animale si intreaba "Va log, aveti iepulasi dlagalasi ?" Inima vanzatorului se topeste brusc. Se aseaza pe vine langa fetita, si o intreaba "Vlei un iepulas dlagalas alb, sau unul dlagalas moale si neglu si pufos ? Sau poate pe cel dlagalas si maloniu de acolo?". Fetita se inroseste, se leagana putin pe calcaie, isi pune manutele pe genunchi, se apleaca in fata si raspunde in soapta: Cled ca pe pitonul meu il doale in cul de cale".

  • Se duce un cal la cinematograf. Bate in gemulet: Vreau si eu un bilet!Cucoana de la casa face ochii mari: Aoleu, maiculita, un cal care vorbeste!Calul: Pey nu, ca inauntru tac.
  • Stiai ca in corpul omenesc exista un nerv care face legatura intre globul tau ocular si anus? Se numeste Nervul Optic Anal, si este responsabil de viziunea cacacioasa despre viata. Daca nu credeti, incercati sa va smulgeti un fir de par din fund, sa vedeti cum va dau lacrimi

..............................................................................................................................

Ziceam ca am fost la 2 Mai. Intr-una dintre zile am vazut doi delfini (marsuini) pescuind, iar in alta zi un delfin a sarit din apa foarte sus... cred ca voia sa sperie un banc de pesti... oricum, e o senzatie superba sa vezi delfini in salbaticie.

................................................................................................................................

M-am apucat sa ma joc in Windows Movie Maker.... si chiar imi place. Puteti vedea aici ce a iesit.

cam atat pentru acum...

0 comentarii:

 

ZED