piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

duminică, iulie 05, 2009

Rasu'-plansu'

      Zilele astea am fost la țară. Caldură mare, monșer! Dar mi-am reamintit de copilarie si de activitatea mea preferata din zilele de vara caniculare: sa iau o țoală și o carte și să mă ascund pe undeva să citesc. Așa ca asta am și făcut. Am recitit un volum comic din care am decis că voi publica din când în când cate un text sau o caricatura... vă mai amintiți de Urzica? eeei, ceva în genul ala. Și am mai citit si unul din romanele lui Simenon si al său comisar Maigret.

 In rest am facut poze la toate prostiile. Arată cam așa:    

 

   Și dupa ce am transformat animalele de curte in pet-modele, am trecut la vânătoare de fructe. 

.........................................................................................................................................................................

  Azi am fost pe la Muzeul de Artă și am făcut un popas în parc. Eu, de cate ori vizitez muzeul, petrec cel mai mult timp pe culoarul cu grafică... azi mă întrebam: de ce oamenii care ies în Grădina Publică nu trec strada să intre în muzeu?! Noi, 2 persoane, am platit 3 lei împreuna! Chiar atât de săraci suntem emoțional încat nu ne pasă nici de un muzeu care ni se dezvăluie aproape gratis, și care conține una din cele mai importante colecții de artă modernă din țară?!

 Până și arborii arată aici artistic:

 In curtea muzeului am mâncat cele mai dulci corcodușe (pe care eu le știu de mică sub numele de mâș-mâș) și am stat la umbra unui nuc foarte răcoros.

........................................................................................................................................................................     Citeam articole de blog, cand am descoperit asta! L-am citit plângând. 

.........................................................................................................................................................................

 Iar acum stau și număr zilele până plec la mare... că plec joi! Abia aștept să fac o baie în apa sărată.

1 comentarii:

florin spunea...

vacanţa plăcută la mare. ;)

 

ZED