piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

marți, iulie 28, 2009

Unde as vrea sa ma trezesc?

   Am venit de la mare... de la 2 mai. Si tot rasfoind site-urile, am dat de clipul asta:

 Tu unde ai vrea sa te trezesti? Eu?! Primul raspuns venit in minte a fost: acasa, in patul meu. Apoi m-am gandit ca nu ar fi rau sa ma aflu pe o plaja insorita de pe o insula tropicala... si mi-am dat seama de ceva: mi-ar placea sa ma trezesc la 2 Mai. Acolo e liniste, se aude doar marea si vantul. Cand vrei sa asculti muzica, te duci la terasa de pe plaja, unde e doar muzica buna, iar oamenii iti zambesc. In apa poti vedea caluti de mare, guvizi, crabi, meduze si delfini (mai bine zis marsuini, dimineata sau seara). Nimeni nu face gratar printre corturi si toti sunt civilizati. Pana si cojile de semintele ajung intr-o punga de gunoi, nu pe plaja. Tot acolo vin an de an 2 catei terra nova care adora marea si care sunt alintati de toata lumea. Cam asa arata Duna (preferata mea):

 Voi unde ati vrea sa va treziti maine?

    

1 comentarii:

Anca G. spunea...

"pe un munte, intr-o tara foarte (dar foarte) indepartata":))

 

ZED