piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, octombrie 29, 2009

ADI 11 sau femeile proaste

   Nu mai stiu daca am mai vorbit sau nu despre violenta domestica, dar tocmai am vazut la stiri ca o femeie din satul x a fost batuta de catre barbat, acesta chemand ulterior salvarea. Bunul samaritean zice ca nu stie de ce a batut-o. nici ea nu stie de ce, contrar proverbului" Bate-ti femeia, ca daca tu nu stii de ce, ea sigur stie!" Oricum ea nu depune nicio plangere la politie...
   Reactia mea la acest fapt este doar un zambet amar. Mai mult decat sa rad, numai pot face. Caci desi se stie ca prostia nu doare, uite ca mai exista si exceptii. De data asta prostia doare tare... uneori chiar se ajunge la urgente. Femeile care stau sa fie batute, cele care dupa ce iau bataie se intorc umile in aceeasi casa, pretextand ca o fac de dragul copiilor, merita sa aiba viata asta... isi merita soarta.
 Prostia se plateste! Iar eu chiar am un dinte impotriva femeilor proaste.

1 comentarii:

ClaudelGFX spunea...

fix cum am mai zis, ca sa nu mai repet, mai spun odata.

 

ZED