piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

miercuri, octombrie 21, 2009

Leapsa (despre mine)

O leapsa preluata de la Sunetu'. Luati de cititi:
1.      Care e  lucrul pe care nu ai vrea sa-l schimbi niciodata la tine?
Abilitatea de a fi empatica.
 2. Primul film care iti vine in minte acum?
The Birdcage (ultima comedie de calitate pe care am vazut-o)
3Ce ai desenat ultima oara?
-ochi de personaje anime, de fapt am mai publicat asta si atunci



4. De cate ori ai spus “te urasc”?
Cred ca 1 data sau de 2 ori... cel mult pot sa detest. cred ca si atunci cand am spus-o, de fapt nu uram, doar detestam.
5. Cu ce personaj din literatură te identifici?
In general ma identific cu aproape toate personajele, caci am cate ceva din personalitatea fiecaruia, dar daca este sa aleg, mai bine as zice: Dr. Jekyll and mr Hyde
6. Cat de bine te intelegi cu tine?
Ma inteleg cat de cat bine, desi uneori ma ma enervez pe mine insami.
7. Descrie in cinci cuvinte o persoana draga tie? 
inalta, satena, inteligenta, dulcica, blanda, 
8. Daca ar fi sa scrii o carte, ce titlu ar avea?
Pai cartea de poezii s-ar numi: Urobores, iar romanul, Gradina albastra sau Cheile. Deja le scriu, iar la roman chiar mi-e greu sa aleg un titlu, caci astept sa-l termin si voi vedea apoi.


 Leapsa merge la cine doreste.

0 comentarii:

 

ZED