piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

marți, noiembrie 03, 2009

Iarna unei lumi necunoscute

    E ger. Uneori si frigul are coltul lui rezervat in inima mea. Desi nu suport iarna, in momente rare se intampla sa ma confund cu ea. Cine sunt? E prea tarziu sa-mi pun intrebarea asta... e prea tarziu, adica e 9 jumate seara si eu sunt adormita. Ocolesc subiectul, stiu, dar gerul asta imi amorteste degetele (si nu ma refer la frigul din casa, ca aici e cald) si inima. Sunt o carte pe care am inceput sa o citesc de vreo 5 ori si nu am terminat-o niciodata. Iarna i-a inghetat paginile. Chiar sa se intoarca sarpele si sa-si inghita coada?
 Azi sunt in iarna unei lumi necunoscute.
  

0 comentarii:

 

ZED