piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

luni, decembrie 14, 2009

ADI 12 (Nesimtirea)

 Treceam strada zilele trecute pe undeva pe la Atlantic. Era noapte si eu ajunsesem la trecerea de pietoni. Traficul era destul de mare si ma tot uitam dupa semafor. Nu pricepeam unde disparuse. In sfarsit, am lasat intrebarea in aer si m-am uitat la cel de pe partea mea de strada si apoi am trecut... ca sa descopar in final semaforul buclucas. Auziti, oameni buni, la el! Ce nesimtire sa se ascunda tocmai in spatele afisului cu Basescu presedinte!!! Cum si-o fi permis? S-o fi gandit sa ii intinda o capcana presedintelui nostru educat si sa-l submineze? sau cumva il sustine in lupta anticomunista si incearca sa ucida si el pe cat poate mosii si babele comuniste din cartierul Micro16?!
Nu stiu ce dorea semaforul, dar eu Am un mare Dinte Impotriva nesimtirii politice.



0 comentarii:

 

ZED