piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse
A apărut o eroare în acest obiect gadget

vineri, decembrie 25, 2009

La mine a venit un Mos Craciun

  Azi nu am trimis niciun sms cu urarile atat de uzate. De fapt n-am trimis niciun sms. Doar am deschis cadouri, am mancat porcarii si am pictat. Din nou in uleiuri si cutit. Bucata asta de panza manjita am numit-o Cameleon.


... as inrama-o... nu sunt foarte multumita...
  Acum ma uit la degetele mele si-mi vine sa rad. Toate fetele au manichiura frantuzeasca, iar parul le este proaspat vopsit. Eu am nimerit invers: degetele proaspat vopsite, iar pe cap o palarioara frantuzeasca.
  Data viitoare voi incerca sa ma inspir din Miro...
La mine a venit Mos Craciun.

0 comentarii:

 

ZED