piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

luni, martie 08, 2010

Inca un 8 Martie

    Ieri am reinceput cursurile de master. Se preconizeaza o groaza de carti pe viitor. Stiu cum voi proceda: am o mini-bibliografie (pentru un singur curs) si mi-am propus sa citesc si sa fisez imediat. In schimb voi amana de pe o zi pe alta si ma voi trezi cu doua zile inainte de termenul limita cu 4 cartoaie pe masa, cu pixul in mana si vreo cateva coli albe gata de umplut. O sa citesc iar 300 de pagini in 3 ore (logic, pe diagonala!) si voi ramane cu nici un sfert din informatie retinuta. Iar la verificare o sa ma asculte din singurele doua pagini citite cu atentie. Asa s-a intamplat mereu... de ce sa fie altfel azi?! Sunt o norocoasa, ei si ce?!
   Asa mi-am inceput eu ziua de 8Martie. Gandindu-ma ca trebuie sa-mi fac rost de carti si sa le citesc si felicitandu-ma ca am rezistat sa nu ma duc la schimb de carti (ieri), caci sigur as fi luat vreo carte, si deja am doua in curs de citit, plus sacul ce-o sa urmeze pentru facultate.
   Voi ce faceti azi? Eu ca de obicei, spun: mi-e greata! De data asta nu sunt dezgustata de vreun comportament social sau de ceva romanesc... nuu, chiar mi-e greata, la modul concret. Dar m-am obisnuit sa ma trezesc asa de vreo 3 luni. Prima care a primit cadoul de 8 Martie e Coca... un fel de bila cu mot si clopotel atasat, sustinuta de un bat elastic. Deja si l-a adjudecat, caci a inceput sa-l roada si sa-l boxeze. Ce simplu e la pisici! Nu au prea multe mofturi sau dileme: se misca, suna, miroase bine?! OK...sa-l vanam! sa ne jucam!
  In timpul asta eu chiar nu stiu ce vreau. Poate ca majoritatea ar spune: o bijuterie, o hainuta (doamne, ce urasc termenul asta... de parca ditamai bluza ar avea 10 centimetri in lungime!), un parfum etc. Eu cred ca as vrea o vacanta. Dar nu doar de la scoala, ci de peste tot. Adica de la cuvantul : trebuie! si de la Romania! Sa nu-mi spuneti ca voi nu ati vrea asta! Chiar, ce-si doresc femeile de 8 Martie? Ca totusi ceea ce primesc poate sa fie frumos, poate sa le placa, poate sa le ramana amintire, sau nu. Dar chiar este ceea ce-si doresc cu adevarat? Voi ce va doriti?!
 

1 comentarii:

hajari/copilu spunea...

putere de decizie:D
atat:)

 

ZED