piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, martie 20, 2010

O sambata cu papanasi



   Azi dimineata aveam chef de papanasi. Asa ca am cumparat vreo 500 de grame de branza de vaci proaspata (tanti din piata o recomanda cu mare caldura, mai ales ca zicea ca e plina de smantana).
  Radu s-a instalat in bucatarie si a facut aluatul:

  • 3 oua,
  • 400 g branza (de mai sus)
  • un praf sare,
  • o lingurita bicarbonat de sodiu stins cu zeama de lamaie sau otet (prima data era sa punem vin alb),
  • cam 300 g faina... aluatul nu trebuie sa fie foarte lipicios, ci moale,
  • esenta de vanilie sau o jumatate de pastaie din care scoti esenta,
  • zahar vanilat (dupa gust)
    Pentru efectul scenic se baga un deget in bila de aluat si se da o forma de colacel fiecareia. Eu am pazit baia de ulei si am intors papanasii, iar Cocaina a mieunat mirosind pe rand faina din jurul mesei si cojile de oua din cosul de gunoi.
    Dupa ce i-am scos, i-am pudrat cu zahar si in loc de smantana am turnat lapte batut peste ei si apoi am asezat moturi de dulceata de visine sau gutui. In fotografia de mai sus sunt doar cei cu visine. 
 ...... n-am mai avut rabdare sa mancam portia de lasagna cu spanac si ciuperci facuta aseara, asa ca am trecut direct la papanasii deliciosi.
Pofta buna!

0 comentarii:

 

ZED