piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

marți, septembrie 14, 2010

A doua zi... de stat acasa

 Deja zambesc... telefonul suna din ce in ce mai des. Ai nascut?! N-ai nascut?! Pai...inca nu doreste bebe sa iasa in lumea asta.
  Am visat ca eram la scoala si ca nu ma intelegeam cu elevii... ca puneam note de 2. Creierul inca nu accepta ca nu a inceput scoala, ca va fi o vacanta destul de lunga... el doreste rutina.
  In curand se deschide anul universitar. Ultimul an de master si cateva idei inca prea vagi ma bantuie. Am chef de o plimbare pe malul marii. Toata vara am ravnit la valuri, la spuma sarata...am tanjit dupa mare fara sa inteleg nici eu de ce. Mi-e dor de Marea Nordului, de mirosul ei rece, de stelele de mare pe care le poti atinge de pe mal. Nu astept nimic special. Traiesc o toamna letargica, iar in jurul meu, online sau offline, pluteste o agitatie ca o furtuna. Azi nu ma regasesc nicaieri. Ascult Radio Prahova si zambesc. Lumea curge politic.

1 comentarii:

ClaudelGFX spunea...

i feel like you will feel it too

 

ZED