piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, octombrie 23, 2010

O zi ca o proza scurta

       Stiuu, am furat titlul de la Mircea Nedelciu. Dar nu-i asa ca suna bine?!
   Azi am primit trei pagini de bibliografie si aproape doua ore de pauza de la rutina mea zilnica. Pana saptamana viitoare trebuie sa-mi programez o intalnire cu Borges. El vrea. Eu nu vreau. Si cica semestrul asta iar dau nas in nas cu Cartarescu (cacofonie intentionata!). Si iar o sa stramb eu din nasul meu si el dintr-al lui... de fapt nu stiu daca el va stramba din ceva sau ceva, dar eu sigur voi...
   Suna mai bine titlul cursului: Textul mitofolcloric decat ceea ce voi studia efectiv la curs. Repetam intr-un fel anul I de facultate. Fain, dar desuet.
   La ce sa-mi iau disertatia? Cred ca voi merge pe proza scurta... pe proza foarte scurta! Poate chiar pe blog!

1 comentarii:

Anonim spunea...

salut caut opera O zi ca o proza scurta.ai idee unde sa o gasesc?

 

ZED