piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, decembrie 09, 2010

Bine ati venit in lumea lui Kafka!

  Ieri am umblat pe la case inalte pentru a-mi completa dosarul cu actele de concediu maternal. Trebuia sa ajung la Casa de Pensii. Cladirea are vreo 4 etaje. Ajung acolo, ma trimite la etajul trei (pentru o adeverinta). Acolo, pe usa, scria ca adeverinta se plateste. Ce adeverinta? Pai aia pe care scrie cat si cum ai cotizat tot la ei. Deci platesc pentru a demonstra ca am platit?! DA! CA ASA E LEGEA!  Ok, zic, 15 lei, asta e! Dar trebuia sa astept, sa intru in birou, sa-mi scrie o hartiuta cu care sa cobor la casierie. Unde? Jos la parter. Apoi, cu ea sa urc iar trei etaje. Cobor, si ma asez la o coada la singura casa care exista pe acolo. Cand ajung, imi spune ca nu aia era casieria, ci alta, ascunsa dupa colt. Intru printr-un culoar labirintic si dau de casierie. Platesc, urc pana la 3, la camera 310, iau hartia, iar doamna imi spune: "Acum intrati la 311, pentru stampila si semnatura." Logic, ies si mai astept un minut si pentru 311.
  Totusi recunosc ca toata nebunia a durat vreo 15 minute. Macar nu mi-am pierdut ziua pe acolo.
In schimb la primarie, unde se depune dosarul pentru alocatie, am nimerit exact in pauza. Uitati aici program cu publicul:
L-V, intre 9.00- 12.00 si 14.00-16.00.....program de lauze!
Mai ca-mi vine sa rescriu Procesul!

0 comentarii:

 

ZED