piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, decembrie 18, 2010

Traditie proprie de Craciun si un premiu fara concurs

 In fiecare iarna, in decembrie ma apuca pictatul... in uleiuri. Nu stiu de ce, dar inainte de Craciun intotdeauna am chef de asta. Si lucrurile stau cam asa: ma apuc, pictez, ma enervez ca nu-mi iese, imi place, nu-mi place, iar imi place...termin lucrarea. Ma uit la ea. O trec din camera in camera. Nu-s multumita. Mi se pare ca e slaba... foarte slaba. Apoi imi place din nou. Si iar ma uit si ma supar...e nereusita. Totusi, in final ajung sa o accept. Tin la ea (adica la el, ca e "tablou"). Cam asta am lucrat pana acum:


   Si cum ziceam, cel mai mult ma incanta in perioada asta cadourile. Si sa dau si sa primesc. 
Stiti, de obicei, premiile se ofera in urma unui concurs. Eu am de doua zile o idee nastrusnica. Vreau sa dau un  "premiu" fara niciun concurs. Adica mai exact vreau sa-i dau un premiu lu' Sunetu'. Asta pentru ca blogul ei m-a inspirat in alegerea temei de disertatie. Asa ca primeste de la mine "premiul special de Craciun", ceva ce sigur ii va placea, chiar daca are, chiar daca nu... si anume o:

Sper sa-ti placa. Si poate ca ideea asta va merge mai departe si vei oferi si tu ceva simbolic altcuiva... ce zici?
P.S.: recitind articolul cred ca se intelege ca ofer ca premiu o imagine!nuuuu...chiar am sa-ti dau o matrioska reala. Numai ca nu stiu cum sa ne gasim sa ti-o dau...tinand cont ca locuim in Galati, nu cred ca e nevoie sa o trimit prin posta.

5 comentarii:

Anca G. spunea...

Lucrarea ta este superbă.
Şi premiul meu este superb, mulţumesc frumos, dar cred că e mai bine să-l păstrezi tu.şi să ai grijă maaare de el pentru mine:)) (din motive personale, mai mult sau mai puţin întemeiate, eu nu primesc cadouri...don't ask.. )

Şi o să dau simbolic mai departe premiul:)

Docica spunea...

Ok. Nu-i nicio problema, caci si mie imi plac foarte mult papusile astea. Desi sunt curioasa, mai bine nu te intreb de ce nu primesti cadouri...alegerea ta. Eu ador si sa dau si sa primesc.

Anca G. spunea...

Just..o experienţă nu prea drăguţă. Un nevinovat cadou după care am pierdut o persoană foarte dragă mie... Ştiu că nu-i bine, dar am rămas cu un fel de..sechele..

Anonim spunea...

sarbatori fericite nebunici :)

Anca G. treci peste cu gandul ca o sa fie mai bine

jasonbob spunea...

kyrie 6
moncler outlet
lebron 18
adidas yeezy
off-white
lebron james shoes
jordans
pandora jewelry
pandora charms
calvin klein outlet

 

ZED