piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

luni, ianuarie 10, 2011

Ma intorc la sport

    De cand ma stiu mi-a placut sportul. Slaba nu am fost niciodata, iar sport de performanta, desi am incercat, nu am putut sa fac niciunul. Nu e de mine asta, dar nici statul pe canapea nu este. Mereu am iubit sa ma misc.
  Numai ca de cativa ani am imbatranit... am lasat-o moale de tot cu sportul... pana cand nu am mai facut nimic. Doar am stat. Cat am fost insarcinata am pus doar 11 kg. Dupa nastere am slabit destul de mult (13kg...nu ma asteptam, ce-i drept) asa ca lucrurile mergeau bine. Dar deodata am inceput sa pun si sa pun si sa pun si sa pun si sa.... aoleooo... spre ce ma indrept? Nu sunt inca obeza, dar nici nu am de gand sa fiu. As fi vrut sa alerg. Dar e iarna si nu am cum, iar la sala nu ma pot duce ca Antonia ma tine in lesa! Asa ca m-am apucat de pilates. Logic, pe youtube, gasesti ce vrei. Mie mi-a placut asta:


 si asta:


 Oricum am de gand sa incerc toate clipurile tipei.
O sa va anunt cand ajung la 50 kg... bine, hai 54 maxim. Dar mai mult de atat nu concep. O sa-mi fie cam greu cu dieta... ca n-am de gand sa o tin. Alaptez si nu vreau sa o privez pe prunca de vreun aliment.
 Cam asta e. Acum sa vad ce-o sa iasa.

1 comentarii:

Anonim spunea...

iasa ochii

 

ZED