piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, ianuarie 13, 2011

Va plac povestile?

   Nu stiu cui nu-i plac. Dar mie imi place si sa le scriu, nu doar sa le citesc. Si daca tot am gasit concursul asta, am zis sa particip. Dar am nevoie de voturi. Muuuuuuuuuuuult de tot! Chiar daca nu castig nimic, fetita mea tot castiga o poveste doar pentru ea... scrisa de mine. Totusi chiar imi doresc sa castig.
 Daca vreti, incercati si voi sa scrieti una, dar dati-mi si mie un vot!

4 comentarii:

Anca G. spunea...

povestea e superbă, dar am încercat să te votez și nu prea mă lasă. îmi trebuie cont?

docica spunea...

nu cred ca trebuie cont. din cate stiu trebuie doar un vot pe IP unic. nici eu nu inteleg de ce nu a mers. :(

Anonim spunea...

uaiz nebunici tu ce pastile ii dai pisicii tale? ca amea urla ca un lup de vreo 3 zile si nu pot sa dorm ;| btw si a luat mama jucarie pfft

docica spunea...

:)) cumva a mancat pisica papagalul?! :))) Esti in tara, sa inteleg? Pai cu pisica... sunt niste pastile pe care le gasesti cam la orice petshop (nu mai stiu cum se numesc).Intrebi si tu vanzatoarea. Numai ca sunt cam periculoase, pot provoca cancer. Solutia cea mai buna e sa o sterilizezi/castrezi. Asa nu sufera nici ea, nici tu. Ca pastilele au efect, dar tot vor trece cateva zile pana cand se opreste mieunatul.

 

ZED