piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

miercuri, iulie 13, 2011

Cand te trage curentul... stai sa te traga

  Am si eu o problema vara. De fapt de cand da caldura, apare nevoia de geam deschis mereu si in orice conditie. Eu personal stau cu fereastra mereu deschisa de prin iunie pana prin octombrie (adica zi, noapte). Imi place caldura, dar mai mult imi place "vantul". In fine, ideea e ca mereu cand sunt intr-o masina/tren/avion se gaseste careva sa spuna bosumflat, cu mana la falca si una la ureche: Inchideti geamul ala! Ca e curent si ma doare... X...! Ce-i aia sa te traga curentul?! Din cate stiu eu problemele medicale sunt determinate de virusi, bacterii sau alte animalute din astea, dragute, care sincer, de vreun secol nu mai apar prin generare spontana. Or fi belferit ele cum or fi belferit vreo cateva mii de ani cu puterea asta  a lor de a se naste din nimic, dar de cand s-a descoperit ca de fapt nimic nu apare cum am spus, prin generare spontana, au trebuit sa intre si ele in randul lumii. Asa ca se inmultesc astazi conform legilor naturii. Tocmai asta ma face sa intreb: ce treaba are curentul cu imbolnavirea suferinzilor?! La o adica, in afara de o diferenta de presiune, curentul nu aduce nimic nou prin nasuri si urechi. Eu pricep ca mai exista si niste rinite pe lumea asta, dar nu cred ca 98% din oameni le poseda.
  Din ce am vazut sunt doua tipuri de atitudini: cei care se plang ca-i trage curentul si cei care cred ca ii trage, dar  nu se plang. E cineva care chiar crede ca nu curentul e responsabil de imbolnavirea lui?

2 comentarii:

Ioana spunea...

Prietenul meu (care e francez) e foarte nedumerit de chestia asta cu trasul curentului. El zice ca pe doar pe romani ii oamoara curentul. Dentistul meu (care e ceh, dar asta nu are legatura in povestea noastra), zice ca e vb de o sensibilitate la unii oameni care apare la frig.

Docica spunea...

ai dreptate cu strainii. nasa mea e austriaca. si de cate ori vine in romania zice ca doar aici a auzit treaba asta. daca stam sa ne gandim cred ca doar romanii au curent in tara. ma mir ca nu l-au furat si pe asta... desi, depinde de sens!

 

ZED