piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, septembrie 27, 2008

Ascultand Parazitii

"V-as coase la gura cu sfoara, vreau sa va doara!"... stiu ca mesajul e politic, dar azi simt mai mult decat atat. Azi sunt egoista, foarte egoista... azi nu-mi pasa de nimic. Eu, care iubesc omenirea, azi urasc omul! Azi imi rezerv dreptul sa urasc! Da sa urasc pe toti si totul!
Ieri am aflat ca pot sa iau uneori o pauza de mine insami. Pot sa fiu nesimtita? Da. Pot sa fiu ipocrita? Da! Poate sa nu-mi pese de nimic? Da! Si mi-e bine! Imi place sa mint. Imi place sa ma joc. Sunt alta azi. Maine poate voi fi tot eu, ce veche. Dar azi va scuip in fata. Si nu-mi pare rau. Rad cand vad ca plangeti! Rad cand va doare. Si mi-e bine din nou. Azi sunt serioasa. Azi nu ma alint, nu imi pun masca naivitatii. Nu sunt femeia-copil, feminina, inteligenta, dar sensibila. Azi sunt un monstru (in viziunea voastra, normalitate pentru mine), sunt un om caruia nu-i mai pasa de nimic. Ma credeti? nici nu-mi pasa daca raspunsul e Da sau Nu! Tradez? Sunt scarboasa? Va batjocoresc pe fata? Si ce? Asta-i viata!
Sunt o curva? (la propriu sau la figurat, nu are prea mare importanta)...cu ce va influenteaza asta? ce castigati? ce pierdeti? sunt mercantila. Poate ca va moare zambetul in coltul gurii daca va spun ca mi se rupe ca voi ati mai adaugat un nume (numele meu) pe lista celor "fraieri". Poate ca numele ala o sa va arda! Si nu acum, ci atunci cand o sa va fie mai bine! Nu credeti? Nu-i nimic...nici nu-i nevoie.
Totul se plateste!

0 comentarii:

 

ZED