piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

miercuri, septembrie 03, 2008

In asteptare...

Vineri noaptea voi pleca la Sf. Gheorghe la festival de muzica trance, rave, electro, alea-alea! Nu prea ma omor eu cu genul asta de muzaq, dar o sa fie o distractie super! In primul rand locul e superb. Intre munti, langa un lac mirific! Apoi oamenii care vor fi acolo! Stiu ca ma voi distra si ziua, pe munte, la cort sau lac, si seara la concert. Nu am mai fost pana acum la genul asta de concerte, dar ma astept la ceva de calitate. Am un pic de emotii...parca as vrea sa-mi fac bagajul de astazi!

De fapt cred ca asta e doar un fel de introducere la ce ma framanta...cu adevarat... ceea ce vreau e o evadare. Vreau sa-mi pun gandurile si sentimentele in ordine. Ies putin din realitatea cotidiana si incerc sa uit. Poate chiar si de mine insami. Sunt lucruri pe care sufletul meu nu le-a clarificat, poate nu a vrut sau poate doar a crezut ca ii sunt clare. Sunt noi si noi informatii care perturba ceea ce cred eu ca e realitate sau adevar. Si le interpretez subiectiv. Le pot intelege doar dintr-o singura fateta. Nu am cum altfel...nu stiu amanunte...Totul este interpretabil. Depinde cum pui problema, cum adresezi intrebarea si cui si mai ales ce intrebare!

Oare e bine sa rascolesc acum toate sentimentele si gandurile? Tot trecutul? Si chiar daca as sti ca nu e bine, vreau sa o fac? Poate ca muntele, iubirea mea secreta, imi va spune! Imi va da un raspuns!

0 comentarii:

 

ZED