piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, octombrie 04, 2008

Doar un banc... sau poate nu!

  • Un ţigan este chemat la o sindrofie dată de noii îmbogăţiţi ai Revoluţiei. În timpul chefului, unul îl întreabă:
    - Băi ţigane, la utecişti ai cîntat?
    - Am cîntat, coane.
    - Rău, fiule, rău...
    - La securişti ai cîntat?
    - Am cîntat, coane, ce era să fac?
    - Dar la nomenclatură ai cîntat?
    - Am cîntat, coane, că era pericol.
    Cînd ajunge acasă supărat şi cu originea mototolită, îi povesteşte pirandei ce a păţit, la care aceasta îi zice:
    - Bine, mă boule, nu puteai să spui că nu ai cîntat?
    - Cum să spun, fă, cînd erau toţi acolo?

  •  - Sir, Sir! vine John ţipînd, au intrat hoţii în bibliotecă!
- Da? spune Sir, şi ce citesc?


  •  Internetul este singurul loc în care bărbaţii sînt bărbaţi, femeile sînt bărbaţi, iar fetiţele mici şi perverse sînt agenţi F.B.I.

  •  Bărbaţii şi calculatoarele sînt la fel: sînt greu de înţeles, întotdeauna au memorie insuficientă şi mereu apare ceva mai bun.

2 comentarii:

ClaudelGFX spunea...

Bărbaţii şi calculatoarele sînt la fel: sînt greu de înţeles, întotdeauna au memorie insuficientă şi mereu apare ceva mai bun.


asta... a pus capac :)))

Anonim spunea...

mă bag şi eu în seamă inventând...

Femeile şi băuturile (alcoolice) sunt la fel : te înşeală când depinzi de ele, te fac să fii 'mahmur' deseori şi, totuşi, mereu îţi lipsec (dacă eşti "femeioolic").

 

ZED