piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

vineri, octombrie 31, 2008

Soare si nori

...HIM...Baby, Join me in death... Halloween... soare, zi mediteraneana, chef de alergat prin padure, de cantat si pictat... cred ca o sa-mi pun un cercel in buza de jos. 

 Din adolescenta mi-am dorit un pierce. Nu a fost un moft. Eu nu port cercei in urechi. Am gauri date pe la 2-3 ani. Pana prin clasa a saptea am purtat. Apoi am refuzat. Am zis un NU  hotarat si de atunci doar pe la revelion sau cine stie ce chindie mai bag si eu cate o pereche. Imi plac cerceii foarte mult. Mi-am cumparat o pereche pentru ca ma atragea, cu toate ca stiam ca nu o voi purta (si acum o am, e o pereche de vulturi din argint, foarte mici). Nu stiu de ce nu port... ma incapatanez sa cred ca ma dor urechile... e mai mult autosugestia. Totusi am refuzat si chiar ma simt bine asa. 

 Dar cu pierceul pe care mi-l doresc e alta situatie. De pe la 15 ani mi-am dorit un cercel in buza de jos, la mijloc. Niciodata nu am fost curioasa cum mi-ar sta in alta parte, niciodata nu mi-am dorit alt loc. E ceva constant, nu un moft. O perioada nu am putut sa-mi fac din cauza familiei. Apoi a venit aceasta moda nebuna... emo... de fapt inainte de emo, piercingul luase amploare. Pe vremea cand eram eu adolescenta nu aveau pierce decat punckerii sau cei care se exprimau pe ei, o parte din ei prin cercelul rebel!... acum, numai conteaza ce muzica asculti, ce cultura ai, ce gen de comportament adopti (inclusiv vestimentatie si limbaj). Oricine isi face pierce... oriunde! Si poate ca din aceasta cauza am renuntat la gand o perioada. Nu vreau sa intru si eu in oala cu oi!

  Acum nu-mi mai pasa... vreau pierce! Chiar vreau... cred ca am asteptat prea multi ani....

.......................poate ca luni o sa ma vedeti la scoala cu pierce.......si ce daca?!

 

0 comentarii:

 

ZED