piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

luni, noiembrie 03, 2008

Reactie foarte buna

 Azi am fost la scoala cu pierceul. M-am hotarat sa nu-l ascund cu plasture. La urma urmei eu am ales sa il port si nu e normal sa imi neg atitudinile. Totusi pot spune ca sustin ideea: fiecare situatie cu formalitatile ei. Mi se pare logic sa fiu decenta si sa adopt o anumita vestimentatie si imagine, implicit. Nu spun ca pierceul ar fi indecent, dar nici ca se potriveste meseriei... in fine. 

 Reactia elevilor a fost previzibila, dar ciudata. Ma asteptam sa zambeasca, sa glumeasca, sa "admire" etc... dar nu inteleg de ce li se pare iesit din comun ca "profa" sa aiba pierce?! Majoritatea dintre ei au. Pe majoritatea, cercelul asta nici macar nu ii reprezinta. E doar o moda. De ce as fi "dusmanul"? modelul... care e perceput atat de interesant de ei? Replica, spusa in gluma a fost: "pai, doamna, in loc sa ne fiti un model?! "...pai daca tot are nuanta negativa fraza, voi de ce purtati? daca nu considerati ca va sta bine, ca e placut sau ca arata lumii ceva din personalitatea voastra de ce-l mai purtati? de ce ar fi ceva negativ sau de ce il vedeti voi ca pe ceva negativ? 

 Oricum, le-a placut... sau asta mi-au dat de inteles. Cea mai frumoasa afirmatie a fost: "Doamna, nu-mi pot lua ochii de la pierceul d-voastra! eu: De ce? el: Pentru ca imi place!"

:))))

Important e ca eu ma simt bine!

0 comentarii:

 

ZED