piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

duminică, noiembrie 02, 2008

Libertatea

  Ce inseamna pentru fiecare din noi libertatea? Pentru mine reprezinta cumulul de lucruri (fapte, evenimente) pe care poti sa le faci sau sa participi la ele fara a leza persoana de langa tine (omenirea in general). 

   Ma intreb daca granitile libertatii sunt foarte largi sau foarte stramte. Sau cum sunt? Pentru ca libertatea noastra se sfarseste acolo unde incalcam libertatea celuilalt. 

 Sunt atatea de dezbatut... atatea situatii abstracte si concrete, incat am impresia ca ating cu degetul un lac fara fund... o mare! Ce mi-a venit sa discut despre principiul asta?

 Poate ca ideea de piercing. Cum voi fi privita maine si ce atitudine voi adopta? Ce voi raspunde atat elevilor, cat si colegilor mei?

 Poate ca alte situatii prin care trec: oamenii de langa mine au uneori senzatia ca ma comport asa incat limitez o parte din libertatea lor. Nu stiu. Sa fie asa? Poate ca nu comunic eu destul de clar. Poate ca nu inteleg ei... sau poate ca iar sunt prinsa intr-un val de minciuni. Ce banal suna cuvantul asta! Totusi, nu stiu cum as putea exprima mai clar ideea.

  Sunt o fire foarte libera. Am resimtit in ultimele trei luni (de cand sunt singura) ca foarte multi incearca sa ma compatimeasca, sa-mi fie alaturi, sa-mi dea sfaturi. Dar eu nu am nevoie. Ma simt bine asa si mai ales imi place singuratatea. Poate pentru ca nu sunt cu adevarat singura. Am timpul destul de ocupat, am destui oameni langa mine si mai ales am pe deget o inima care ma sustine si-mi da incredere.

  Uneori simt ca fara sa vreau retraiesc scene din trecut. Intr-adevar, tuturor ne lipseste copilaria/ adolescenta, dar fiecare varsta are ceva aparte, ceva unic. Eu traiesc clipa si ma simt fericita in fiecare moment al varstei mele. Nu simt nevoia sa retraiesc sentimente si situatii trecute. Poate ca asta e o incalcare a libertatii mele!

0 comentarii:

 

ZED