piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

miercuri, decembrie 10, 2008

De ziua mea... banalitati





   Am avut o zi plina... si distractie si oboseala!  Trei teze/ trei clase... as fi preferat, in loc de "la multi ani", bun simt... thoamni, cat de mult lipseste bunul simt... mi s-a acrit de falsitati! E ziua mea, la naiba, shteoarfelor, ma asteptam sa fie asa! O mie de prieteni, o mie de oameni straini! Cei de la care ma asteptam sa primesc urari (de bine, adevarate sau false) au ramas in umbra... cei de la care nu asteptam nimic, au zambit si au prestat!... OMG, am 26 de ani! 

   Astazi inteleg mai bine ca oricand, simt mai mult ca niciodata mesajul lui Oscar Wilde:  "Intotdeauna suntem buni cu oamenii de care nu ne pasa deloc." La multi ani... cei mai buni prieteni nu exista... altii sunt aici... familia, vrand-nevrand, ma "bagat in seama"; oameni de care uitasem m-au sunat, mi-au lasat mesaje... restul... nimic.

  Cam 6 ore de biliard... cadoul pe care mi l-am dorit, desi nu-l constientizasem, desi nu-l cerusem. Sase ore de biliard... de parca as fi cerut sa mananc un munte de ciocolata... m-am simtit extraordinar! 

 Ce as fi vrut? Sa ma sune, cine? Sa fie langa mine, cine? Sincer... nu asteptam nimic. Nu resimt lipsa lor... am zis eu intr-un articol ca oamenii cu adevarat singuri sunt cei care sunt inconjurati de cat mai multe persoane. Planuri, planuri... astept sa se intample... nici macar nu mai visez la nimic... inca o zi din viata!

 

 

4 comentarii:

Anonim spunea...

Opt mesaje de felicitare de la noi
(click pe semnatura)

Judokan spunea...

la multi ani doamna :*:*:* >:D< va iubim 12C!! :*:*:*:*

Docica spunea...

Multumesc pentru urari.... si celor de pe forumul Galatiului, si clasei a XII-a C... si eu va iubesc!

Anca G. spunea...

la multi ani! :)

 

ZED