piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

marți, decembrie 16, 2008

Astazi... zi de curatenie


     Cand conacul e prea mare, mereu apar camere pline de praf!  Rose Red... eu sunt o altfel de Rose Red! 

    Azi am sters unele lucruri... in fiecare zi imi exprim din ce in ce mai clar adevaruri despre mine. Constiinta le poate accepta?! Am uneori senzatia ca nici macar nu-i pasa... ca a adormit... ca de fapt, este o pseudo- constiinta

    Oamenii iarta... dar cel mai greu e sa te ierti pe tine insuti. Vine Craciunul, iar in loc de vasc, am ales sa-mi asez pe inima altceva. Imaginati-va ca vedeti numai jumatatea de sus a imaginii... si apoi imaginati-va dragonul rosu... de fapt... o dubla oglinda. Cine e acum? Eu sau voi?

           

0 comentarii:

 

ZED