piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, decembrie 18, 2008

Intre prieteni


      V-ati simtit vreodata completati de alti oameni care va sunt doar prieteni?... nu ma refer la relatia de iubire (erotica)... ati simtit ca ceea ce-ti lipseste se asaza ca o piesa de puzzle in tine atunci cand apare ACEL prieten?... ce senzatie... aproape inexplicabila. 

    De curand am cunoscut doi oameni (spun de curand, desi pe unul il cunosc de peste un an, iar pe celalalt de vreo 2 luni)... sunt prieteni buni... sunt ca doi frati. Ne vedem rar... dar am realizat ca-mi lipsesc foarte mult situatiile in care suntem doar noi trei. Totusi mi-e bine asa... e ca si cum as savura o ciocolata fina... ce e prea des devine banal. 

    Cand suntem in gasca mai mare aproape ca mi-e ciuda ca nu suntem doar noi trei.... acum mi-a venit un exemplu foarte potrivit pentru ceea ce simt: cunoasteti cele trei personaje din Harry Potter?.... Ron, Harry si Hermione?..... intr-un cuvant: prietenie! Ce simt? Liniste, protectie... pace

  Uneori nu cred ca-i nevoie sa ne spunem cuvinte... si totul e altfel

1 comentarii:

Anca G. spunea...

wow...cred că am citit-o de cinşpe ori..Harry Potter..adică au depăşit-o doar Bulgakov şi Dostoievski...

 

ZED