piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, ianuarie 29, 2009

Manga... si o mostra de umor national

     M-am reapucat de schite. M-a luat o toana de la un timp... sa desenez... si desigur ca inspiratia ma pocneste in cele mai ciudate momente! Ma uitam linistita la Death Note si ce-mi trece prin cap?! Nuuu, nu un glonte, ci o idee... asa ca m-am apucat sa-l "creez" pe Ryuk, Zeul Mortii... tinand cont ca l-am facut la repezeala, ce ziceti?

  

  .................................................................................................................................................................

 In alta ordine de idei, azi, cand ma intorceam de la serviciu, am vazut un anunt pe un garaj. Si m-am gandit: hai sa fac "un bine" si sa promovez non- dorinta omului! ( ce drac sugubat o fi completat anuntul?... nu stiu, dar mi-a starnit un zambet) 

 

0 comentarii:

 

ZED