piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, ianuarie 17, 2009

Patinaj... si inca ceva despre IQ


         Azi dimineata am fost la patinoar, in Braila... nu ca-i fac publicitate, da' ii fac! A fost superb... si nu mi-am rupt fundul decat de doua ori: prima data am incercat eu sa fac o schema si am intrat cu varful patinei in gheata... am avut senzatia ca mi-am luat zborul, numai fundu' meu, saracu' stie cat a trebuit sa plateasca pentru lectia mea scurta de zbor! A doua oara, cum era deja aglomerat, am nimerit intr-o fetita de vreo 4 ani... si ca sa nu se loveasca ea, am preferat sa cad eu si sa o ridic pe ea in brate... atunci a durut si mai tare, dar macar nu-mi pare rau.

   As fi vrut sa pun poze... aparatul a ramas cu bateriile in pana, asa ca promit ca data viitoare o sa am mai multa grija. Ce pot spune? Gheata exceptionala, organizarea de asemenea! Am hotarat: pana da caldura o sa merg cat de des pot... iuuuubesc patinajuuuuuul!

   In alta ordine de idei: am adaugat in lista din partea de sus a paginii cuvantul : Mensa... cine este interesat de asa ceva gaseste destule pe acolo. Eu am facut vreo cateva teste care mi s-au parut foarte interesante (unele sunt in engleza). Sunt mandra de mine... hmmm...si modesta

   Iar am avut de-a face cu o situatie de-a lui Murphy...la unul dintre teste. Chiar la cel mai lung (50 de minute) am patit-o de doua ori: am inceput testul, dar l-am terminat mai repede, asa ca neavand rabdare sa treaca timpul, cautam neatenta o modalitate sa sar peste cronometru, direct la rezultat... si am dat click direct pe iconita care arata: renunta la test! Imi venea sa tiiiip! Dar am zis: asta este, o iau de la inceput! Si deschid iar testul, ma apuc de raspuns aproape fara sa mai citesc o parte din intrebari, pe cand la altele a trebuit sa fac iar calculele ( am incercat sa fiu obiectiva, fara sa schimb raspunsul dat prima data, desi testul in sine avea posibilitatea sa te intorci la orice intrebare si sa scrii alt raspuns atat timp cat te incadrai in cele 50 de minute). In fine, mai erau vreo 5 minute (in total trecusera de fapt vreo 90 de minute)... si aluneca tastatura, se loveste de nu's ce...si ghici! Turn off automat... fara nici macar sa am timp sa realizez ce se intampla... mi-a venit sa plang... asa ca primul reflex a fost sa redeschid pentru a treia oara testul... dar dupa primele 2 intrebari m-am plictisit si l-am inchis... Asa ca a ramas sa-l refac dupa vreo luna, cand voi uita raspunsurile alea idioate!

 

0 comentarii:

 

ZED